RoutIt

Beschikbaarheid venster

In de meest eenvoudige vorm biedt het Beschikbaarheidvenster een snelle manier om de beschikbaarheid van uw collega's te controleren. Het Beschikbaarheidvenster is toegankelijk vanuit het menu en bevat een lijst van alle toestellen, tenzij uw beheerder een andere indeling heeft gekozen.

Presence window

Windows 8 en hoger gebruikers kunnen het Beschikbaarheidsscherm vastzetten aan de rechterkant van hun primaire monitor. Wanneer andere toepassingen worden gemaximaliseerd zullen ze tot aan de linkerkant van het Beschikbaarheidvenster het scherm vullen.

Presence window normalised   Presence window maximized and docked

Dit wordt geregeld door de gewenste breedte van het Beschikbaarheidvenster in te stellen wanneer hij "genormaliseerd" is en vervolgens op de knop "maximaliseren" te klikken.

Maximize button

Gebruiker/Toestel details

User/Extension details

De huidige gespreksstatus wordt hier aangegeven door het pictogram.

Zoek tekst/nummer om te kiezen

Search text/number to dial box

Om de lijst van gebruikers/toestellen te filteren, kan in dit veld tekst worden getypt en de lijst wordt dan bijgewerkt om alleen dingen die die tekst bevatten te tonen.

Gebruikersafbeelding/Gespreksstatus pictogrammen

Deze pictogrammen geven de huidige oproep status van elke gebruiker/elk toestel weer.

  • Beschikbaar
  • Bezet
  • Offline
  • In de wacht
  • Niet storen
  • Doorschakelen

Zwevend menu

Als u de muis over een van de items in de lijst beweegt, zou er een contextmenu moeten verschijnen.

Presence window hover menu

Ervan uitgaande dat u niet al in gesprek bent, zou het menu het Bellen onderwerp moeten bevatten.

Make call button

Door deze actie te kiezen, kunt u het nummer rechtstreeks bellen.

U zou ook het Toon item Detail moeten zien.

Show detail button

Als u hierop klikt, wordt het venster met gebruikersgegevens geopend.

Als u al in gesprek bent, verschijnen er verschillende items in het menu.

Presence window hover menu on call

Met de knop Raadplegen wordt het huidige gesprek in de wacht geplaatst in afwachting van overdracht en wordt tevens een gelijktijdig gesprek naar het geselecteerde nummer gevoerd.

Consult button

Met de knop Doorverbinden wordt het gesprek meteen doorverbonden (vergeet niet eerst afscheid te nemen).

Transfer button

Als u een toestel ziet wat rood knippert betekent dit dat er een oproep op het toestel binnenkomt. Beweeg de muis over de extensie en het contextmenu bevat een optie om de oproep te beantwoorden.

Answer button

Agentstatus in Beschikbaarheidvenster

Agents Presence

De agent status van collega's is nu ook zichtbaar in het Beschikbaarheidvenster. Elke gebruiker met oproep center rechten wordt weergegeven met het pictogram "koptelefoons" van de agent aan de rechterkant van de gebruikersrij. De kleur van het pictogram geeft hun beschikbaarheid aan, bijv

Groen=Beschikbaar

Geel=Niet beschikbaar

Blauw=Afronden

Grijs=Afgemeld / Niet toegetreden

Let a.u.b. op: Deze functie is niet beschikbaar voor gebruikers die zich abonneren op CommPilot Express.

Gespreksinformatie

Presence window call information

Wanneer er op een extensie wordt geklikt, is hier andere informatie over die extensie te zien, inclusief de huidige oproep (indien aanwezig).

Externe LED

De desktop client heeft plug-and-play compatibiliteit met Externe LED's, zodat iedereen op kantoor kan zien of een collega beschikbaar is voor een gesprek, in een telefoongesprek is of gewoon niet gestoord wil worden.

Desktop Client

Externe LED Kleur

Beschikbaar (niet in gesprek) Groen
In de wacht Snel knipperend geel (250ms)
Bezet (in gesprek/online vergadering) Rood
Bellen Flitsend rood (500ms)
Niet storen / Doorverbinden Blauw
Voicemail Langzaam flitsend magenta (1000ms)

Klik hier voor meer informatie over Kuando Busylight: Kuando Busylight.

Klik hier voor meer informatie over Embrava Blynclight:  Embrava Blynclight.

 Report this page

Personal/Company details provided to us through this website regarding an enquiry will only be used to specifically deal with that enquiry. We will not disclose your personal information to a third party or use it for marketing purposes without your permission. Please see our Privacy Policy for more information.