RoutIt

Belgeschiedenis

call history launch icon

De belgeschiedenis toont de laatste 20 inkomende oproepen, de laatste 20 uitgaande oproepen en de laatste 20 gemiste oproepen. Elk vermeld telefoonnummer kan worden gebeld door een enkele klik op het weergegeven telefoonnummer.

call history window

outgoing call icon

Uitgaande oproep

incoming call answered missed icons

Inkomende oproep (beantwoord)

incoming call answered missed icons

Inkomende oproep (gemist)

Uitschuifbalk

Als u de muisaanwijzer over een item beweegt, wordt de uitschuifbalk weergegeven die een verscheidenheid aan opties biedt. De opties zijn afhankelijk van de oproepstatus en opgehaalde adresboekgegevens:

call icon

Bellen/Doorverbinden

show contact crm source icon

Contact Weergeven (pictogram geeft CRM-bron weer)

add call activity

Oproepactiviteit toevoegen (indien beschikbaar)

add contact icon

Contactpersoon toevoegen (indien beschikbaar)

Voeg contact toe

add contact icon

Wanneer de vermelde oproep nog niet wordt gevonden in een geïntegreerd adresboek (of wordt gevonden in sommige maar niet alle geïntegreerde adresboeken), wordt het pictogram Contactpersoon toevoegen weergegeven. Contactpersoon toevoegen biedt een snelle methode om de contactgegevens op meerdere locaties in te voegen.

Vermelding in geen enkel adresboek gevonden:

add contact window

Vermelding in alle adresboeken gevonden behalve in de telefooncentrale:

add contact window

Selecteer bij "Type" het adresboek waaraan u de contactpersoon zou willen toevoegen en selecteer “Opslaan” of “Opslaan en bewerken” om de contactpersoon ook in het geselecteerde adresboek te openen. De opgeslagen gegevens worden vervolgens gebruikt om aan het geselecteerde adresboek "Type" toe te voegen. Op deze manier kan een contact snel naar meerdere locaties worden gekopieerd.

 Report this page

Personal/Company details provided to us through this website regarding an enquiry will only be used to specifically deal with that enquiry. We will not disclose your personal information to a third party or use it for marketing purposes without your permission. Please see our Privacy Policy for more information.